21 תשובות
שואל השאלה:
אחרי זה מאוד התרחקתי ממנו לא עניתי כל כך מהר לא בדיוק הייתי שם בשבילו ממש התרחקתי
והרגיש שהוא קצת קלט שאני מתחילה להתרחק
אני אמרתי לעצמי "את לא נכנסת עכשיו לעצב" תפסתי את עצמי בידיים ואמרתי לעתמי את נשארת שמחה כי השמחה שלי לא תלויה לא בו ולא באף אחד אחר"
דיברתי איתו וכן שיניתי דברים לא נתתי לו לדבר אליי בחיבה ואם הוא היה לא זרמתי אפ זה עניתי מאוד בקרירות והוא כמובן שם לב אבל מאוד הראתי שמחה וזה גם באמת מה שהרגשתי
אחרי זה מאוד התרחקתי ממנו לא עניתי כל כך מהר לא בדיוק הייתי שם בשבילו ממש התרחקתי
והרגיש שהוא קצת קלט שאני מתחילה להתרחק
אני אמרתי לעצמי "את לא נכנסת עכשיו לעצב" תפסתי את עצמי בידיים ואמרתי לעתמי את נשארת שמחה כי השמחה שלי לא תלויה לא בו ולא באף אחד אחר"
דיברתי איתו וכן שיניתי דברים לא נתתי לו לדבר אליי בחיבה ואם הוא היה לא זרמתי אפ זה עניתי מאוד בקרירות והוא כמובן שם לב אבל מאוד הראתי שמחה וזה גם באמת מה שהרגשתי
אנונימית
שואל השאלה:
אחרי כמה זמן לאחותו הקטנה הייתה תחרות והיא הזמינה אותי
שם הראתי ריחוק פיזי והוא מאוד ניסה להתקרב אפילו שהיו שם בנות מאוד יפות הייתי בטוחה שלא יראה כל כך קשר אליי הוא ממש הראה שיש לנו קשר עמוק והציק לי והתקרב
משם יותר נפתחתי אליו
אבל עדיין הגבולות נשארו
באותו זמן היה ברגילה
אז כמה ימים אחרי זה חזרתי מבית הספר והוא הזמין אותי אליו ויצא מצב שהיינו אצלו במיטה והיו דברים פה ושם (הוא חשף אץ עצמו ואני נשארתי עם הבגדים עלי כי אני עדיין לא חושבת שזה מגיע לו)
עכשו הוא מאוד נפתח אליי עוד יותר אחרי שהייתה בנינו קרבה מ*נ*ת וגם אני נפתחתי
יותר נפתח ריגשית אבל אמי לא יודעת מה הוא רוצה ממני
מהצד נראה מאוד שזו זוגיות אבל אנחנו לא
רק מתנהגים ככה
אחרי כמה זמן לאחותו הקטנה הייתה תחרות והיא הזמינה אותי
שם הראתי ריחוק פיזי והוא מאוד ניסה להתקרב אפילו שהיו שם בנות מאוד יפות הייתי בטוחה שלא יראה כל כך קשר אליי הוא ממש הראה שיש לנו קשר עמוק והציק לי והתקרב
משם יותר נפתחתי אליו
אבל עדיין הגבולות נשארו
באותו זמן היה ברגילה
אז כמה ימים אחרי זה חזרתי מבית הספר והוא הזמין אותי אליו ויצא מצב שהיינו אצלו במיטה והיו דברים פה ושם (הוא חשף אץ עצמו ואני נשארתי עם הבגדים עלי כי אני עדיין לא חושבת שזה מגיע לו)
עכשו הוא מאוד נפתח אליי עוד יותר אחרי שהייתה בנינו קרבה מ*נ*ת וגם אני נפתחתי
יותר נפתח ריגשית אבל אמי לא יודעת מה הוא רוצה ממני
מהצד נראה מאוד שזו זוגיות אבל אנחנו לא
רק מתנהגים ככה
אנונימית
תגידי לו שאת אוהבת אותו אל עשי את זה יכול לצאת לכם מזה משהו מעבר
תלכי תדברו ב4 עיניים תגידי הכל וכל מה שאת מרגישה אליו ואם את רוצה אותו תגידי לו הוא באמת מנסה ורוצה את הקשר איתך
תנסי זה שווה את זה !
ואת מלכה על האומץ!
תלכי תדברו ב4 עיניים תגידי הכל וכל מה שאת מרגישה אליו ואם את רוצה אותו תגידי לו הוא באמת מנסה ורוצה את הקשר איתך
תנסי זה שווה את זה !
ואת מלכה על האומץ!
שואל השאלה:
הוא גם לפני חודשיים אמר שהוא מפחד לאבד אותי
הוא גם לפני חודשיים אמר שהוא מפחד לאבד אותי
אנונימית
שואל השאלה:
אמרתי לו שאני אוהבת אותו
הוא התקרב אליי הבעיה שאותי זה סגר התגובה שלו
אמרתי לו שאני אוהבת אותו
הוא התקרב אליי הבעיה שאותי זה סגר התגובה שלו
אנונימית
אתם חייבים לעשות שיחת יחסינו לאן
אז תעשי צעד!!! יצא לך משהו מזה אני בטוחה
ואני בטוחה שהוא ממש רוצה קשר איתך , תנסי חיים פעם אחת
בהצלחה ! 3>
ואני בטוחה שהוא ממש רוצה קשר איתך , תנסי חיים פעם אחת
בהצלחה ! 3>
שואל השאלה:
לומר לו שאני רוצה זוגיות איתו?
לומר לו שאני רוצה זוגיות איתו?
אנונימית
לא ישר
קודם תדברו תסדרו את הקשר בינכם
לאט לאט תפגשו ותדברו שיחה רצינית תספרי על הרגשות שלך כלפיו ושאת רוצה אותו
קודם תדברו תסדרו את הקשר בינכם
לאט לאט תפגשו ותדברו שיחה רצינית תספרי על הרגשות שלך כלפיו ושאת רוצה אותו
שואל השאלה:
חשבתי לומר לו דבר כזה
אני יודעת שאתה מפחד מזוגיות וזה בסדר אבל אתה לעולם לא ניסית את זה
אני מציעה שננסה ואני מבטיחה לך שניקח הכל לאט אין לנו לאן לרוץ או למהר והכל בסדר
וגם אם לא ילך הכל בסדר העיקר ניסינו
חשבתי לומר לו דבר כזה
אני יודעת שאתה מפחד מזוגיות וזה בסדר אבל אתה לעולם לא ניסית את זה
אני מציעה שננסה ואני מבטיחה לך שניקח הכל לאט אין לנו לאן לרוץ או למהר והכל בסדר
וגם אם לא ילך הכל בסדר העיקר ניסינו
אנונימית
כן, תדברו על זה, תגידי לו את מה שאת מרגישה, את זה שהוא מבלבל אותך...ושזה מאוד לא ברור לך הכל אבל שאת כן רוצה איתו משהו
שואל השאלה:
אבל אני חושבת שזה ילחיץ אותו ואני לא רוצה להפעיל עליו לחץ וגם מרגיש לי שהוא מפחד מחוייבות כי בחיים לא הייתה לו מישהי ברמה שהוא עוד תריך להתחייב אליה
אבל אני חושבת שזה ילחיץ אותו ואני לא רוצה להפעיל עליו לחץ וגם מרגיש לי שהוא מפחד מחוייבות כי בחיים לא הייתה לו מישהי ברמה שהוא עוד תריך להתחייב אליה
אנונימית
^^^תבטיחי לו שהקשר הזה ישאר גם אם לא תסתדרו
זה חשוב לו
זה חשוב לו
אז אל תלחצי עליו, תגידי לו שכל זה לא ברור לך, שאת כן רוצה איתו משהו... אבל שאת מוכנה לקחת את זה בקצב שלו ולתת לו זמן להחליט...
חבל להשאר תלויה באוויר בלי להבין מה את חווה
חבל להשאר תלויה באוויר בלי להבין מה את חווה
שואל השאלה:
זה מאוד מרגיש הוא רוצה איתי משהו אבל אותי נוח לו שאנחנו שוכבים אבל אין מחוייבות
אבל מפחדת לעשות שיחת יחסנו לאן גם כי זה אולי ילחיץ וגם זה יכול להרוס
זה מאוד מרגיש הוא רוצה איתי משהו אבל אותי נוח לו שאנחנו שוכבים אבל אין מחוייבות
אבל מפחדת לעשות שיחת יחסנו לאן גם כי זה אולי ילחיץ וגם זה יכול להרוס
אנונימית
שואל השאלה:
ואני אציין שהוא מראה יותר רגש מאשר מיניות
ואני אציין שהוא מראה יותר רגש מאשר מיניות
אנונימית
לפני שתעשו שיחה רצינית תדאגי לחזק איתו את הקשר שלא משנה מה תגידי באותה שיחה תשארו עדיין קרובים
פשוט תפתחו טת זה כבר, הוא בעצמו אמר שלא הרסת כלום אז למה לא לחשוף תרגש הזה כבר?
סחטיין על האומץ
אם הוא יוזם ומנשק אותך הוא כנראה בקטע שלך, יכול להיות שהוא קצת מפחד מהפן הרגשי וזה בסדר.
בהצלחה מתוקים
אם הוא יוזם ומנשק אותך הוא כנראה בקטע שלך, יכול להיות שהוא קצת מפחד מהפן הרגשי וזה בסדר.
בהצלחה מתוקים
שואל השאלה:
"כל השלושה חודשים האלו..." הוא חיבק אותי ובכיתי בשקט ממש הוא שאל אם אני בוכה ועניתי שכן התרחקתי ואמרתי לו "אבל אתה לא אוהב אותי.." קצת בקול עצוב
הוא ישר אמר אל תדאגי לא הרסת כלום הוא גם חזר על זה כמה פעמים
אחרי זה הוא אמר שהוא גם מרגיש אליי משהו אבל הוא לא יצליח להוציא ממנו את זה לא הבנתי בדיוק מה הוא רוצה בתכלס וגם הסבירו לי שכנראה שהוא לא הבין את הרמז שאני רוצה זוגיות כי אמרתי שאני רק אוהבת אותו
אמרתי שאני צריכה ללכת והוא אמר "רגע בואי נשאר עוד קצת "ואז הוא חיבק אותי אני לא הייתי כל כך בעיניין הוא קם ואמר "את מפחדת שזה הרס לנו?" אמרתי "לא אבל אני לא יודעת אם אצליח להפתח שוב ככה"
הוא חיבק אותי ואמר "אני יודע שאת לא רוצה אבל תני לי" והוא חיבק אותי הרחקתי אותי לאחור ואמרתי אני צריכה ללכת (שנינו הולכים מכיוונים אחרים כדי שלא יראו אותנו ביחד כי אחים שלי לא ממש עפים עליו) הוא אמר "אוף לא באלי עכשיו ללכת" חייכתי בבאסה שמתי שירים ועליתי למעלה והוא נשאר שם ממה שראיתי
"כל השלושה חודשים האלו..." הוא חיבק אותי ובכיתי בשקט ממש הוא שאל אם אני בוכה ועניתי שכן התרחקתי ואמרתי לו "אבל אתה לא אוהב אותי.." קצת בקול עצוב
הוא ישר אמר אל תדאגי לא הרסת כלום הוא גם חזר על זה כמה פעמים
אחרי זה הוא אמר שהוא גם מרגיש אליי משהו אבל הוא לא יצליח להוציא ממנו את זה לא הבנתי בדיוק מה הוא רוצה בתכלס וגם הסבירו לי שכנראה שהוא לא הבין את הרמז שאני רוצה זוגיות כי אמרתי שאני רק אוהבת אותו
אמרתי שאני צריכה ללכת והוא אמר "רגע בואי נשאר עוד קצת "ואז הוא חיבק אותי אני לא הייתי כל כך בעיניין הוא קם ואמר "את מפחדת שזה הרס לנו?" אמרתי "לא אבל אני לא יודעת אם אצליח להפתח שוב ככה"
הוא חיבק אותי ואמר "אני יודע שאת לא רוצה אבל תני לי" והוא חיבק אותי הרחקתי אותי לאחור ואמרתי אני צריכה ללכת (שנינו הולכים מכיוונים אחרים כדי שלא יראו אותנו ביחד כי אחים שלי לא ממש עפים עליו) הוא אמר "אוף לא באלי עכשיו ללכת" חייכתי בבאסה שמתי שירים ועליתי למעלה והוא נשאר שם ממה שראיתי
אנונימית
שואל השאלה:
הקשר מאוד חזק
הקשר מאוד חזק
אנונימית
באותו הנושא: