8 תשובות
למעלה ברור
למעלה
מלמעלה כי הסוף הכי טעים
אנונימית
אני בכלל לא אוהב קרמבו.
אבל מהפעמים המעטים שאכלתי, התחלתי מהביסקוויט למטה ואת השאר זרקתי, חחחחח.
אבל מהפעמים המעטים שאכלתי, התחלתי מהביסקוויט למטה ואת השאר זרקתי, חחחחח.
למעלה
מתחילה מהעוגיה
למעלה
מלמעלה. משאירים את הלמטה לסוף, זה החלק הכי טעים.
באותו הנושא: