5 תשובות
אין בעברית it
דרך כבוד, וכן זה מראה על כח.
אנונימי
^^^מע-
שאלנו את זה את המורה שלנו והיא גם לא ידעה אלוהים לסבע ידעתי
כי יותר קל לדבר בלשון זכר.