4 תשובות
משהו עובר עליך?
שואל השאלה:
מה עובר עליי?
מה עובר עליי?
אנונימי
מהמם! את רושמת יפה ממש
כתיבה יפה ועוצמת רגש. אהבתי מאוד. כישרון מדהים יש לך!
באותו הנושא: