התחברות הרשמה

מה אתם חושבים על הטקסט שכתבתי?

בס''ד
אני מרגיש חסר אונים, אני נאבק מול לחץ בלתי פוסק על הלב שלי 24/7 רק נאבק,
זה נהיה כבר מתיש, זו מלחמה בלתי פוסקת שלא מנצחים בה זו מלחמה חד צדדית שרק אתה נפגע אין לך יכולת להחזיר כאב בחזרה, לאט לאט אני מרגיש את הלב שלי נשרף אך נשאר שלם, כמו הסנה הבוער שהתגלה הקב''ה למשה רבינו, ניסיתי לגשת לבעיה ולהגיד לי מה שעל ליבי אבל זו לא התייחסה וב''הינף יד'' פשוט פסלה את הסיכוי ניסיתי דרכים אחרות כגון להתרחק מהבעיה אבל הלב... הלב פשוט נשאר כמו מגנט לבעיה, כואב לי, הנשמה שלי זועקת הצילו, אבל הלב בשלו, לא מתייחס לרגשות שלי ממשיך להלך כמו עיוור וכסיל ועדיין מאמין שהבעיה תבין אותי ואולי תנסה להיענות לרגשות שלי.
אני הרוס, אני גמור.
אין לי איפה לשפוך את זה אין לי מי לשתף רק את המחשב שהוא לא יחזיר לך תשובות ולא יטכס לך עצה.
הכאב הוא עצום וכך כל יום הולך וגדל, אחרי שסיפרתי לבעיה מה שקורה לי בלב, היחס התרופף, היא מנסה לפתח שיחה ואני מנסה לבטל להיחלץ רק לא להיות קרוב לבעיה, לפעמים נוצרת שתיקה מביכה, וזה הורס אותי כשאני רואה את הבעיה יחד עם אחרים אני מקנא למוות, לא רוצה קשר עם הבעיה לעולם, פשוט להכיר בעיה שכן תבין את הרגשות שלי ומבעיה תהפוך למשהו נכון אבל הלב לא מרפה וזה מעצבן ומכאיב.
הלוואי והייתה תרופה לכאב העצום, משהו שיכבה את האש, שיתן לי מרגוע אך הפתרון הוא אחד ויחיד ואותו אין להשיג




.
13 בדצמבר 2021, 11:07
כתיבהחוות דעתטקסטדעות גולשיםפריקה    
4 תשובות
משהו עובר עליך?
ל
להה לה לה.
שואל השאלה:
מה עובר עליי?
אנונימי
מהמם! את רושמת יפה ממש
.
.אא
כתיבה יפה ועוצמת רגש. אהבתי מאוד. כישרון מדהים יש לך!
I
I'm the alpha of wolves
באותו הנושא:
כתבתי טקסט קצר מה חושבים?
מה אתם חושבים על הטקסט הזה שכתבתי?
מה אתם חושבים על קטע הטקסט שכתבתי?
היי, מה אתם חושבים על קטע הטקסט שכתבתי?
כתבתי טקסט שיושב לי על הלב כבר כמה זמן מה חושבים?
היי, מה אתם חושבים על קטע הטקסט שכתבתי?
היי, כתבתי קטע טקסט, בקטע הטקסט הבא מוסתרים חמישה סימנים של קריאה לעזרה, מי יגלה אותם?
הטקסט שכתבתי ויצירתי אז הודה שתקראו ותביאו חוות דעת, איך הוא יצא?
מה דעתכם על קטע הטקסט שכתבתי?
מה דעתכם על הטקסט שכתבתי?
מה דעתכם על הטקסט שכתבתי?