5 תשובות
תלוי מה יותר חשוב לך
את לא יודעת אם יהיה לך שם טוב אז אם יש אפשרות תתנסי
מה שאת חושבת שיעשה לך טוב
שואל השאלה:
אני גרה במרכז ורוצה ללכת לשדה בוקר, איך זנ לא לעזוב את החברים שלי?
אנונימית
למה שתעזבי את החברים שלך?את עדיין תוכלי להיפגש ולדבר איתם וחוץ מזה את צעירי שם מלא בטוח