13 תשובות
המשפחה לא, אחרים כן.
לא בעיקרון לא אלא אם כן זה אנשים שאני לא ממש מכירה
ומשפחה לא
ומשפחה לא
כן פדיחה לאכול ליד כולם
פשוט מרגיש לי שכולם מסתכלים עליי מה ואיך וכמה אני אוכל וזה לא נעים
מפריע לי לשמוע לעיסות של אחרים ואני מפחדת שאני גם עושה רעש של לעיסות
וגם עם הגשר לא בא לי שייתקע אוכל בפה
פשוט מרגיש לי שכולם מסתכלים עליי מה ואיך וכמה אני אוכל וזה לא נעים
מפריע לי לשמוע לעיסות של אחרים ואני מפחדת שאני גם עושה רעש של לעיסות
וגם עם הגשר לא בא לי שייתקע אוכל בפה
גם ליד המשפחה ואני לא יודעת למה
שואל השאלה:
אם יש לי הפרעות אכילה זה נראה לכם קשור?
אני מפחדת לאכול ליד אחרים וגם ליד המשפחה שלא יחשבו שאני שמנה
אם יש לי הפרעות אכילה זה נראה לכם קשור?
אני מפחדת לאכול ליד אחרים וגם ליד המשפחה שלא יחשבו שאני שמנה
אנונימית
תאמת שאני גם ליד המשפחה שלי כי עם זה רק אני ואחותי זה מביך.. אבל עם זה בחבורת אנשים שאני מכירה ואוהבת אז לא
^^אני חושבת שזה כן יכול להיות קשור להפרעות אכילה
אם יש לך הפרעות אכילה, זה יכול להיות מאוד קשור!
אני עם הפרעות אכילה וחרדה חברתית (ועוד דברים שלא נפרט), ואני נורא מתפדחת לאכול מול אנשים.
אני מתפדחת לאכול גם מול המשפחה שלי, חברות שלי וכמובן שאנשים זרים, כמו מסעדות לדוג'.
ואני מתפדחת לאכול ליד אנשים בגלל ביקורת ושיפוט שאני מרגישה שיש להם עליי כשהם מסתכלים עליי אוכלת.
לדוג': שהם יחשבו לעצמם, "יואו כמה היא אוכלת, איזו שמנה", וכו'.
אני עם הפרעות אכילה וחרדה חברתית (ועוד דברים שלא נפרט), ואני נורא מתפדחת לאכול מול אנשים.
אני מתפדחת לאכול גם מול המשפחה שלי, חברות שלי וכמובן שאנשים זרים, כמו מסעדות לדוג'.
ואני מתפדחת לאכול ליד אנשים בגלל ביקורת ושיפוט שאני מרגישה שיש להם עליי כשהם מסתכלים עליי אוכלת.
לדוג': שהם יחשבו לעצמם, "יואו כמה היא אוכלת, איזו שמנה", וכו'.
כן זה מאוד קשור
לפני ההפרעת אכילה בכלל לא היה לי אכפת לאכול מול אנשים אפילו לא הייתי חושבת על זה
לפני ההפרעת אכילה בכלל לא היה לי אכפת לאכול מול אנשים אפילו לא הייתי חושבת על זה
אני בגלל הפרעת אכילה שלי מפחדת
זה פשוט גורם לי להרגיש לא בנוח. כאילו אנשים מסתכלים עליי כשאני אוכלת. ואם יש עוד אנשים שאוכלים בזמן שאני אוכלת כמו בהפסקות בבית ספר אז גם בגלל הריח.
וכן, גם ליד המשפחה שלי אני לא אוהבת לאכול.
וכן, גם ליד המשפחה שלי אני לא אוהבת לאכול.
שואלת השאלה- אם אצלך זה מהסיבה הזאת ולפי מה שסיפרת אז אני חושבת שזה כן קשור אצלך להפרעות אכילה. זה לא תמיד נובע מהפרעות אכילה אבל יכול להיות שאצלך זה קשור.
חוסר ביטחון עצמי
ישלי סנטר כפול ופיגמנטציה מעל השפה
אני חושבת שאני מזיזה את הפה מוזר
ישלי סנטר כפול ופיגמנטציה מעל השפה
אני חושבת שאני מזיזה את הפה מוזר
אנונימית
באותו הנושא: