8 תשובות
חושבים שהם גדולים בגלל שגדל להם הבולבול והציצי
ההורמונים של גיל ההתבגרות עלו להם לראש, פשוט.
למה אנשים מכלילים?
לא מה
אם כבר 13-15 מתנשאים
16-19 רובם נחמדים. אני מכירה הרבה
אם כבר 13-15 מתנשאים
16-19 רובם נחמדים. אני מכירה הרבה
גיל ההתבגרות
אנונימית
תופעות לוואי של הבית ספר
גיל ההתבגרות, מנסים להיות אנשים שהם לא, בודקים דברים.
אני באמת לא מבין את זה
מי אמר שהם מתנשאים??
זה שאת מכירה הרבה כאלה לא אומר שכולם ככה
איזה שטויות
מי אמר שהם מתנשאים??
זה שאת מכירה הרבה כאלה לא אומר שכולם ככה
איזה שטויות
באותו הנושא: