13 תשובות
לא ככה יורדים במשקל
אל תשני את בכמיות של האוכל
את יכולה לעשות תפריט בריא ומשביע יותר וספורט 3-4 פעמים בשבוע
אל תשני את בכמיות של האוכל
את יכולה לעשות תפריט בריא ומשביע יותר וספורט 3-4 פעמים בשבוע
אל תעשי/תעשה את זה❤
מן הסתם את יודעת שכן..
זה כמו שאני אשאל אם אני אשחק מלא קנדי קראש במקום לישון אז אני אעבור מלא שלבים, נכון?
זה פשוט מאוד לא בריא
זה כמו שאני אשאל אם אני אשחק מלא קנדי קראש במקום לישון אז אני אעבור מלא שלבים, נכון?
זה פשוט מאוד לא בריא
בתכלס כן אבל זה לא יחזיק מעמד בטווח הארוך. את תעלי אחרי כל דבר קטן שתאכלי. עדיף התקדמות איטית ובריאה מאשר הרעבה עצמית וספורט אובססיבי
בהתחלה כן ואז המטבוליזם שלך ירד (את תעשי בפחות קקי) ככה שתוציאי פחות, וכשתאכלי קצת הגוף שלך יאגור את זה כשומן ותשמיני אפילו מירקות
*מדגיש את מה שאיציק הנקבה אמרה*
משלשלים לא יעזרו, אבל מה שהם כן יעשו הם יגרמו לקריסת מעיים ודימום פנימי, אל תעשי את זה ממש קשה לחזור מזה תרדי בדרך הבריאה תעשי ספורט ותאכלי בריא זהו !! זה כל מה שצריך לעשות
אנחנו מאמינים בך מלכה, אל תעשי את זה לעצמך
משלשלים לא יעזרו, אבל מה שהם כן יעשו הם יגרמו לקריסת מעיים ודימום פנימי, אל תעשי את זה ממש קשה לחזור מזה תרדי בדרך הבריאה תעשי ספורט ותאכלי בריא זהו !! זה כל מה שצריך לעשות
אנחנו מאמינים בך מלכה, אל תעשי את זה לעצמך
אנונימי
שואל השאלה:
אוף בא לי לבכות
אוף בא לי לבכות
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכל מי שענה וסליחה שאני לא יכולה לתת פרחים לכולכם❤
תודה לכל מי שענה וסליחה שאני לא יכולה לתת פרחים לכולכם❤
אנונימית
אל תנסי אפילו זה לוקח זמן
לא,את תלכי לבית חולים מהר
שואל השאלה:
כאילו ממש מהר
כאילו ממש מהר
אנונימית
לא. דברי איתי בפרטי אם רוצה יכולה אני מאמן כושר אעזור לך במה שאוכל.
שואל השאלה:
כן אשמח ממש האמת
כן אשמח ממש האמת
אנונימית
באותו הנושא: