4 תשובות
קודם כל, תשתמש בסימני פיסוק, לקח לי המון זמן לקרוא ולהבין מה רשמת וגם עכשיו אני לא בטוח אם אתה מאמין באלוהים או לא.
דבר שני, בני אדם תמיד השתמשו בישות עליונה כדי להסביר דברים שהם לא מבינים, זה שעדיין לא הבנו את זה לא אומר שזה קשור בישות עליונה.
דבר שני, בני אדם תמיד השתמשו בישות עליונה כדי להסביר דברים שהם לא מבינים, זה שעדיין לא הבנו את זה לא אומר שזה קשור בישות עליונה.
לדעתי
כן יש אלוהים
*אבל* אני כן מאמינה שיש חייזרים כי אין סיכוי שאין כאילו בואו..
אני מאמינה באלוהים אבל יש דברים שאי אפשר להתווכח עליהם..
כן יש אלוהים
*אבל* אני כן מאמינה שיש חייזרים כי אין סיכוי שאין כאילו בואו..
אני מאמינה באלוהים אבל יש דברים שאי אפשר להתווכח עליהם..
אני בעצמי עדיין חוקרת את האמונה שלי וחוקרת על ישויות לכן אין לי תשובה חד משמעית לגבי הוכחת אלוהים
מה שכן אם קיימות ישויות עליונות וקיימים יצורים חיים על פלנטות אחרות זה לא סותר קיומה של הישות
מה שכן אם קיימות ישויות עליונות וקיימים יצורים חיים על פלנטות אחרות זה לא סותר קיומה של הישות
^ אתה מתכוון למפץ הגדול?
באותו הנושא: