6 תשובות
אני גם עם הורים גרושים,
כנראה שהם עשו את זה בשביל שיהיה לך טוב ובלי ריבים בבית
תאמין לי, זה כיף מצד שני חחח
דמי חנוכה משני הצדדים, תחשוב על הדברים הטובים
אני עם הורים גרושים מאז שאני קטנה. זה לפעמים מעצבן ולפעמים זה כיף
אתה תתרגל:) אם אתה צריך עצה או משהו תפנה אליי
כנראה שהם עשו את זה בשביל שיהיה לך טוב ובלי ריבים בבית
תאמין לי, זה כיף מצד שני חחח
דמי חנוכה משני הצדדים, תחשוב על הדברים הטובים
אני עם הורים גרושים מאז שאני קטנה. זה לפעמים מעצבן ולפעמים זה כיף
אתה תתרגל:) אם אתה צריך עצה או משהו תפנה אליי
שואל השאלה:
תודה
תודה
שהכל לטובה באמת מדברת בתור אחת שההורים שלנ גרושים הכאב עובר עם הזמן עם תרצה לדבר על זה אתה יכול לדבר איתי בפרטי
הכל לטובה
הכל לטובה
להסתכל על הצד החיובי ולהבין שכנראה לא היה להפ טוב ביחד
באותו הנושא: