12 תשובות
שיר נדיר כולם נתקעו עליו אבל אפשר לקחת דברים גם בהומור
לא גזעני כלכך אבל סתם שיר מפגר
בתור רוסייה, השיר די מעליב אותי כי זה משתמש בסטריאוטיפים מיושנים עלינו
נחמד לא יותר
שיר מושלם כולם נתפסו על עומר אדם כאילו אין משהו יותר טוב לעשות
סתם שיר לא הבנתי למה עשו סיפור מזה
בהתחלה לא לשבתי שהוא רע ראיתי כמה נפגעו ו הזדהתי איתם יש ללאה לב פודקאסט היא הסבירה מדהים למה תשמעי אותו:)
שיר מטומטם אבל ההייפ שיש עליו הוא טו מאצ
כמישהי רוסיה השיר חרא ומאוד פוגע
אנונימית
בתור רוסייה , שיר פרמיטיבי מבזה מקטין. ואין לו מקום בעולם של היום
זה סתם לתקוע סטריאוטיפים של לפני שלושים שנה, אני אפילו לא רוסיה זה פשוט שיר דב*לי