11 תשובות
כנראה שכן
שיהיה במזל טוב
שיהיה במזל טוב
לא זה רק החירבון יקירתי
נראה לי שכן
מזל טובב :)
מזל טובב :)
אני חושבת שכן מזל טוב!
את עומדת לקבל אני חושבת
שימי פד מחר ליתר ביטחון
שימי פד מחר ליתר ביטחון
אנונימית
כןן מזל טובב
כן ומזל טוב:)
כנראה שכן, מזל טוב!
כן גם לי זה היה ככה
מזל טוב
זה מתחיל בהפרשות ורוב המחזור הראשון כנראה יהיה רק הפרשות עם מעט דם. מזל טוב!!!
אנונימית
באותו הנושא: