2 תשובות
מצטרפת לשאלה הפעלתי עדכונים
אבל בכללי להבין שהגוף צריך אוכל
זה נשמע קיטשי אבל תאהבי את עצמך.
כולם אוכלים, חייבים. אז אין סיבה לעשות לעצמך רגשות אשם.
בנוסף לכך לא כל דבר שאת אוכלת יגרום לך להשמין, צריך להכניס לפרופורציות.