23 תשובות
מה הגיל?
שואל השאלה:
אוף אין לי סיכוי
אוף אין לי סיכוי
אנונימית
שואל השאלה:
13.7 כזה
13.7 כזה
אנונימית
יש לך, אמנם קטן, אבל יש לך.
גם 1.60 זה מעולה הלוואי עליי :/
גם 1.60 זה מעולה הלוואי עליי :/
יש מצב שתגבהי ,
יש לך גובה מהמם , לא נמוך ולא גבוה.
ואני לא חושבת שיש לך סיכוי להגיע ל1.70 .
ואני לא חושבת שיש לך סיכוי להגיע ל1.70 .
אנונימית
אז יש לך זמן
וסתם שתדעי שאת נחשבת גבוהה לגיל 13.
אנונימית
לא נראלי שתגיעי ל170, כנראה 165
יש סיכוי ממשיכים לגבוה עד 3 שנים מקבלת מחזור
הגובה שלך מןשלם מה-
שואל השאלה:
תיקון - אני 163 בערך
תיקון - אני 163 בערך
אנונימית
שואל השאלה:
אני גם 163 חחח כתבתי טעות אבל הממ אני פשוט ממש רוצה להיות 173 מאז שאני ממש קטנה ואני מרגישה שאין לי סיכוי
אני גם 163 חחח כתבתי טעות אבל הממ אני פשוט ממש רוצה להיות 173 מאז שאני ממש קטנה ואני מרגישה שאין לי סיכוי
אנונימית
שואל השאלה:
:( לא מרגישה שיש לי סיכוי לצערי^^
:( לא מרגישה שיש לי סיכוי לצערי^^
אנונימית
שואל השאלה:
אוי את ממש חמודה בא לי לתת לך פרח אבל אין לי בלי קשר ממש תודה ❤
אוי את ממש חמודה בא לי לתת לך פרח אבל אין לי בלי קשר ממש תודה ❤
אנונימית
הגובה שלך יהיה בסביבות ה1.68 לדעתי וזה נחשב גבוה אבל לא מדי!
אנונימית
שואל השאלה:
וואי אני מקווה שלפחות 168^
וואי אני מקווה שלפחות 168^
אנונימית
שואל השאלה:
לאא את מדהימה הממ באמת תודנ
לאא את מדהימה הממ באמת תודנ
אנונימית
שואל השאלה:
יאו תודה 3>
יאו תודה 3>
אנונימית
אני מטר 1.56
את תגבהי,וכם אם לא את מהממת כפי שאת תמיד תזכרי את זה
רק שתדעי שעכשיו את בגובה הממוצע לנשים בישראל! אז אל תדאגי לגבי זה...
שואל השאלה:
תודה לכולכם!
תודה לכולכם!
אנונימית
באותו הנושא: