17 תשובות
בכלל לא
לא נורא
לא.
לא
ירקות לרוב דלי קלוריות לכן זה לא כל כך נורא, אבל זה כן די חשוב, עדיף שתשתדלי שכן
לא.
בכלל לא לרוב הקלוריות שלהם נורא נמוכות גם ככה
שואל השאלה:
אז זה בסדר שאני לא סופרת את הקלוריות של זה..?
אז זה בסדר שאני לא סופרת את הקלוריות של זה..?
לבריאות הנפשית שלך זה הכי טוב שיש
ממש לא נורא
שואל השאלה:
כי שמעו יש פעמיים שאני עוקפת את הקלוריות היומיות שלי אבל עדיין לא עולה במשקל זה הגיוני?
כי שמעו יש פעמיים שאני עוקפת את הקלוריות היומיות שלי אבל עדיין לא עולה במשקל זה הגיוני?
כן, אולי יש לך חילוף חומרים מהיר.
שואל השאלה:
יש לי חילוף חומרים איטי רצחח
יש לי חילוף חומרים איטי רצחח
הגיוני לגמרי
שואל השאלה:
התכוונתי שאני עוקפת אותם רק בגלל הירקות
התכוונתי שאני עוקפת אותם רק בגלל הירקות
אולי אז שמת לעצמך מטרה שלא אמורה לגרום לך לעלות במשקל.
לא
זה נורא אם את כן סופרת דברים כל כך דלי קלוריות
זה נורא אם את כן סופרת דברים כל כך דלי קלוריות
באותו הנושא: