8 תשובות
אני ככ מסכימה
זה מאלץ להכין עבודות של מקצוע אחד על חשבון מקצוע אחר
את האמת שזה נשמע רעיון ממש טוב, באמת לא יודעת למה לא חשבו על זה
חכי לבגרויות.
שואל השאלה:
את בבית ספר פרטי, זה לא קשור
אני מדברת על אלה שבתוקף משרד החינוך
כי לא צריך
מסכימה!!
עוד מעט פסח יהיה חופש זה מיותר לחלוטין מה שאמרת אבל אצלי יש חודש שלם בלי מבחנים שעוברים מחצית, זה כן
שואל השאלה:
פסח? תגידי לי את רצינית? פורים זה רק עוד 30 ימים אז אוהו פסח עוד יותר.
פסח יותר קרוב לסוף שנה מאשר תחילת המחצית, חוץ מזה שאחרי פסח כבר כמעט אין מבחנים מה זה עוזר? כל המבחנים העיקריים הם עכשיו
ובטח שתגידי את זה כשיש לך חודש שלם בלי מבחנים