4 תשובות
אף פעם.
אף אחד3>
אני לא חושבת שיש אדם שמירר לי את החיים tho
מה שכן אבל האקס שלי מהיסודי כתב לי אחרי איזה שנתיים והתנצל (הוא באמת היה ממש מניאק), וזה היה נחמד מצידו.
זה קרה לפני איזה שלוש שנים tho

וכאילו, החברה הכי טובה שלי דיי שנאה אותי פעם ואני מאוד אהבתי אותה וזה לא היה ממש כיף אבל היא לא בדיוק מיררה לי את החיים

לאדעת

אם אני צריכה אשכרה לספור במספר, הייתי אומרת שכזה, 6 אנשים שאני יכולה לחשוב עליהם כרגע