6 תשובות
שואל השאלה:
יואו בטח אתה הליצן של הכיתה
יואו בטח אתה הליצן של הכיתה
אנונימי
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימי
שואל השאלה:
רגע חזק מאיזה בחינה?
כאילו אם אתה בירידה אז שמים על הילוך ראשון או שני
רגע חזק מאיזה בחינה?
כאילו אם אתה בירידה אז שמים על הילוך ראשון או שני
אנונימי
הילוך ראשון הוא הילוך יותר נמוך מההילוך השני
לראשון מכניסים בתחילת נסיעה או לקראת עצירה.
לשני מכניסים כשרוצים להעלות במהירות ולרוב מכניסים במהירות 20-25.
לראשון מכניסים בתחילת נסיעה או לקראת עצירה.
לשני מכניסים כשרוצים להעלות במהירות ולרוב מכניסים במהירות 20-25.
סתם סתם למה הילוך שני הוא יותר חזק מהראשון
זה מה שאמרתי הילוך שני יותר חזר מהראשון
באותו הנושא: