6 תשובות
the good guy always finishes last.
שואל השאלה:
ברו אני כולי פורק פה וזה מה שאתה אומר לי
ברו אני כולי פורק פה וזה מה שאתה אומר לי
אנונימי
אני ממש מצטערת לשמוע שאתה מרגיש ככה.
אתה עוד תמצא את האנשים שעושים לך טוב מבטיחה לך, אתה תמיד יכול לדבר איתי:)
אתה עוד תמצא את האנשים שעושים לך טוב מבטיחה לך, אתה תמיד יכול לדבר איתי:)
אתה נמצא בסביבה רעילה כנראה
אתה צריך להסתובב עם אנשים שרוצים בחברתך
אתה צריך להסתובב עם אנשים שרוצים בחברתך
רוצה לדבר ולפרוק?
יקירי,
נתקלתי בהודעתך והיה לי חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הקושי שההתמודדות מביאה עימה, התחושות הקשות שכנראה מגיעות בעוצמה גבוהה.. ואני משערת כי ההרגשה שאין למי לפנות עלולה לערער ולפעמים היא עשויה להפריע גם בהתנהלות היום יומית. האם יש מישהו שאתה סומך עליו שתוכל לשתף אותו ברגשותייך?
בנוסף, אם תרגיש צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.
שלך,
מתנדבת סה"ר.
נתקלתי בהודעתך והיה לי חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הקושי שההתמודדות מביאה עימה, התחושות הקשות שכנראה מגיעות בעוצמה גבוהה.. ואני משערת כי ההרגשה שאין למי לפנות עלולה לערער ולפעמים היא עשויה להפריע גם בהתנהלות היום יומית. האם יש מישהו שאתה סומך עליו שתוכל לשתף אותו ברגשותייך?
בנוסף, אם תרגיש צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.
שלך,
מתנדבת סה"ר.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: