5 תשובות
אפשר שתפעילי את השכל שלך?
חסרונות- שלומדים בקבוצות בדרך כלל פחות מתרכזים בלמידה וגולשים לנושאים אחרים.
יתרונות- יותר מהנה ללמוד ביחד והחומר נכנס יותר טוב כשלומדים בדרך חוויתית
שואל השאלה:
a l i c e^
לא
אנונימית
חסרונות- הם יכולים להסיח את הדעת שלך
אתם לא תמיד באותה רמה
הם יכולים לעכב אותך
יתרונות-
את לומדת בכיף
הם יכולים לעזור לך
חסרונות בלמידה לבד-
זה משעמם יותר
את יכולה לא להצליח משהו ולהיתקע איתו