7 תשובות
למה את כזאת בטוחה
אולי כן לנסות? יש מצב הוא שחקן טוב ולא מראה או אולי יחשוב על זה
מצטרפת לשאלה
שואל השאלה:
כי אני מכירה אותו הוא לא בעניין..וגם אם כן הוא לא יבוא ויספר לי מעצמו הוא לא בדכ אחד שיוזם
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רוצה כי אני יודעצ שזה יגרום לנו או להתרחק לגמרי או שסתם אני אראה מוזר בעיניו כי אני פשוט יודעצ שהוא לא בעניין
אנונימית
מה הבעיה בזה? אולי הוא מרגיש כלפייך אותו דבר?
מערכות יחסים זאת כימיה וחברות טובה, לא הכל מתבסס על סקס ומשיכה
גם אם את יודעת מראש שהוא לא בעיניין, לספר לו יכול מאוד להקל עליך.
אם החברות שלכם טובה ויציבה זה לא אמור לשנות ממש משהו