8 תשובות
מלמעלה יא מוזרים
מה יש לכם הכל ביחד לפה
מהשוקולד ואז זורקת את העוגיה לפח
מהשוקולד
מהעוגיה
שומרת במקפיא ומתחילה מהעוגיה
מהשוקולד
אבל במיקרוגל הכי טעים