15 תשובות
לא לי
לי היה כבר
שואל השאלה:
איך היה לך?
אנונימית
היה לי כבר
אנונימית
היה לי אתמול
שואל השאלה:
איך היה לכן?
אנונימית
היה די בסדר אבל נחכה לציונים ואז נדע
שואל השאלה:
מה החלק שהיה לך קשה בו?
אנונימית
שואל השאלה:
הכל היה טוב חוץ מהחלק של ההדרכה. עשיתי על שיאי גינס ודיברתי בגג 2 דקות ובכל שקופית במצגת היה כתוב אולי משפט
אנונימית
שואל השאלה:
כל כךך דיברתי איזה שתי דקות ובטח ידפק לי הציון
אנונימית
שואל השאלה:
אני פחות אבל עדיין רציתי שהאופציה הזו תישאר פתוחה . זה היה כל כך לא פייר שבחלק מהמצגות יש יותר מידע ובחלק פחות.
אנונימית
שואל השאלה:
על מה עשית בסוף?
אנונימית
שואל השאלה:
היה לי ממש סבבה אני חושבת שאקבל ציון טוב בזה אבל באסה על ההדרכה הזו. מה הסיכוי שאם אני אערער על זה אני אקבל לעשות שוב?
אנונימית
שואל השאלה:
כן, אפשר אבל מה הסיכוי? זה עולה כסף כל ההעסק הזה. נראה לך שהצבא יבזבז אקסטרה כסף
אנונימית
שואל השאלה:
זה ארגון פרטי שהצבא משלם לו - אדם מילא
אנונימית