15 תשובות
לא לי
לי היה כבר
שואל השאלה:
איך היה לך?
איך היה לך?
אנונימית
היה לי כבר
אנונימית
היה לי אתמול
שואל השאלה:
איך היה לכן?
איך היה לכן?
אנונימית
היה די בסדר אבל נחכה לציונים ואז נדע
שואל השאלה:
מה החלק שהיה לך קשה בו?
מה החלק שהיה לך קשה בו?
אנונימית
שואל השאלה:
הכל היה טוב חוץ מהחלק של ההדרכה. עשיתי על שיאי גינס ודיברתי בגג 2 דקות ובכל שקופית במצגת היה כתוב אולי משפט
הכל היה טוב חוץ מהחלק של ההדרכה. עשיתי על שיאי גינס ודיברתי בגג 2 דקות ובכל שקופית במצגת היה כתוב אולי משפט
אנונימית
שואל השאלה:
כל כךך דיברתי איזה שתי דקות ובטח ידפק לי הציון
כל כךך דיברתי איזה שתי דקות ובטח ידפק לי הציון
אנונימית
שואל השאלה:
אני פחות אבל עדיין רציתי שהאופציה הזו תישאר פתוחה . זה היה כל כך לא פייר שבחלק מהמצגות יש יותר מידע ובחלק פחות.
אני פחות אבל עדיין רציתי שהאופציה הזו תישאר פתוחה . זה היה כל כך לא פייר שבחלק מהמצגות יש יותר מידע ובחלק פחות.
אנונימית
שואל השאלה:
על מה עשית בסוף?
על מה עשית בסוף?
אנונימית
שואל השאלה:
היה לי ממש סבבה אני חושבת שאקבל ציון טוב בזה אבל באסה על ההדרכה הזו. מה הסיכוי שאם אני אערער על זה אני אקבל לעשות שוב?
היה לי ממש סבבה אני חושבת שאקבל ציון טוב בזה אבל באסה על ההדרכה הזו. מה הסיכוי שאם אני אערער על זה אני אקבל לעשות שוב?
אנונימית
שואל השאלה:
כן, אפשר אבל מה הסיכוי? זה עולה כסף כל ההעסק הזה. נראה לך שהצבא יבזבז אקסטרה כסף
כן, אפשר אבל מה הסיכוי? זה עולה כסף כל ההעסק הזה. נראה לך שהצבא יבזבז אקסטרה כסף
אנונימית
שואל השאלה:
זה ארגון פרטי שהצבא משלם לו - אדם מילא
זה ארגון פרטי שהצבא משלם לו - אדם מילא
אנונימית
באותו הנושא: