9 תשובות
כן זה הגיוני
כן זה כל הקטע של דיכאון
אנונימית
כן זה חלק מהתסמינים
כן
יאפ, זה נורמלי והגיוני
כן ככה עובד דיכאון
הגיוני
כן
באותו הנושא: