7 תשובות
איזו שאלה עצובה
ברחוב כיום פחות יש הטרדה חמש שנים אחורה היה הרבה יותר הטרדות ואונס ברחוב, כיום רוב ההטרדות קורות ברשתות חברתיות ובאינטרנט וואצפ אפליקציות וכאלה, וברגע שאת באינטרנט קשה לי להאמין שלא יטרידו או היטרידו אותך.. לא רק אותך אלה את כולן לצערי הרב חילוניות דתיות צעירות מבוגרות ילדות קטנות יפות או פחות יפות נשואות ורווקות את כולן מטרידים מינית.
אחותי אני לא כזאת יפה והטרידו אותי שלשום בקניון
אז לא
אז לא
אנונימית
חיחי תשאלי את אלא שהטרידו אותי 4פעמים לא ידוע איך הם הטרידו מכוערת
הטרדה היא לא סממן למשיכה, הטרדה זו אלימות. אם לא נוהגים כלפייך באלימות זה אומר שאת מכוערת? אני לא חושבת. יש לך פשוט מזל
זה שלא מטרידים אותך ממש לא אומר שאת לא יפה, זה אומר שאת נמצאת בסביבה מכבדת, הטרדה היא לא מדד ליופי, אני בטוחה שאת יפה ואת לא צריכה שיטרידו אותך כדי להבין את זה!!
זאת שאלה נוראית
באותו הנושא: