5 תשובות
שואל השאלה:
מה כן
אנונימית
אה סליחה התכוונתי שזה בסדר לא ללכת לעבודה אם את לא מרגישה טוב תישארי בבית.
זה לא משנה מתי היית חולה בפעם האחרונה
זה טבעי וזה הגיוני אם את חולה שוב אחרי 12 ימים
זה קצת מחשיד..... אבל אם באמת לא הרגשת טוב פעם אחרי פעם, אז אין מה לעשות. בגלל זה אני לא אוהבת לחרטט שאני לא מרגישה טוב, אחרכך שאני באמת לא מרגישה טוב. קשה שיאמינו לך שוב.
אנונימית
שואל השאלה:
אבל באמת לא הרגשתי טוב
אנונימית