12 תשובות
המפץ הגדול
תקראי על זה בויקיפדיה
יש שתי תאוריות עיקריות
1 אלוהים ושהוא ברא את הכל
2 המפץ הגדול
תאמיני במה שאת חושבת שנכון
אין לי שמץ בתכלס
זה קצת מסובך, רוצה שאני אמקד אותך למקורות?
השם
אנונימית
^
האל זה גרוויטציה?
אנונימי
אלוקים יצר אותו במפץ גדול
לא חושב שזה משהו שאפשר לדעת, אבל חייב שיש יהיה גורם בתלתי מוגבל - אלוקים. מעשה בראשית - זה דבר מורכב כדי להסביר אותו.
אנונימי
^
אבל כל מה שאתה מתאר זאת פשוט גרוויטציה. האל סתם מסבך ולא נחוץ
אנונימי
מה זה העולם? היקום כולו? הייתה קרינה קוסמית שהתפרצה ועד היום היקום מתרחב;ה קצת מסובך וארוך כזה..תקראי באתר של מכון דוידסון יש שם הסבר מפורט...פשוט בישראל ה"מערבית" שלנו מלמדים שהעולם נוצר על ידי יצור קסום שברא אישה מצלע אדם ושלח אליהם נחשים מדברים ; מטות שהופכים לנחש; גיבורי על כמו שמשון; ועוד..
ולכל המאמינים פה(אני לא אומר שאין אלוהים..פשוט לא יודע..כמו כולנו) במפץ הגדול מוכח..הוכח מזמן שהעולם קיים יותר מ5882 שנה..מהירות האור מוכיחה את זה כי למשל השמש רחוקה 150 מיליון קילומטר; זאת אומרת שמה שאנחנו רואים כרגע זו השמש לפני 8 דקות; ויש כוכבים שרחוקים מיליארדי קילומטרים.. מה שאומר מבחינה מתמטית פשוטה שהיקום קיים מיליארדי שנים..ואת זה גם מורים דתיים שלימדו אותי אמרו באותה צורה ב100%
דנה המלכה לא חייב מדע? חח אז לכי עם זה מה זה הצביעות הזו להשתמש בטלפון שכופרים חילונים אתאיסטים המציאו לפי תיאריות פיזיקליות וגם אל תקני תרופות שמבוססות על כימיה, תתפללי לאלוהים פשוט..חלאס כבר להנות מדברים פה ולהתלונן עליהם בו זמנית