18 תשובות
כל הדכאוניים נשארים ערים
אנונימי
חחח כן
רק(כמעט) דכאוניים יושנים ביום
ככה
ככה
היי דכאוניים מה נשמע
אנונימי
לןל
דיכאוני? בדיוק ההפך .
בשעה הזאת כולם פה במצב כפית וכותבים את השאלות הכי טיפשיות שראיתי(:
בשעה הזאת כולם פה במצב כפית וכותבים את השאלות הכי טיפשיות שראיתי(:
כי רק אז אנשים מרגישים נוח לפרוק ולשאול
כי רק הממורמרים נשארים ערים.
תנו כיף
תנו כיף
המחשבות מונעות מאיתנו להרדם
איזה חכמה *
^
הדיכאוניים נשארים פה בלילה
^אה כן.. קולה של הכחשה
כי זה 1 בלילה חח
ממש לא נ אני דברתי עם חבר טוב שלי והיה ממש כיף
את רוצה אני יכולה לדבר איתך
באותו הנושא: