8 תשובות
נראלי בט
אנונימית
אי אפשר
מוקדם מידי
מה זה תואר ?
שואל השאלה:
אוקיי גם אם מתחילים בכיתה ט
איך? שולחים הצעה או שזה מרצון?
אנונימית
אי אפשר
לדעתי צריך ללמוד במסלול מואץ ולמתקדמים זאת מין תכנית מצטיינים כזאת
ולדעתי להתחיל תואר אפשר מיא במסלול הזה