20 תשובות
תשמרי על עצמך בבקשה.
כולנו פה איתך ומאחורייך
תעדכני
שואל השאלה:
אמאלה נו מה אני עושה
אנונימית
שואל השאלה:
אני צריכה להביא משם משהו בדרך חזרה הביתה.. ואין לי בגדי החלפה כדי לעבור לאזרחי
אנונימית
אני תמיד בדרך חזרה מהבסיס הייתי נכנס לכפר ערבי על מדים.
שואל השאלה:
כן אבל בכפר קאסם בזמן האחרון יש מלא בעיות בגלל המצב הבטחוני
אנונימית
שואל השאלה:
ילד בןגר^ זה משהו ממש דחוף ולא סובל דיחוי
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא כזה קטן..
אנונימית
אם אין לך ברירה אז לכי.
שואל השאלה:
אמאלה נו מה אני עושהה
אנונימית
שואל השאלה:
פאק אבל אני חייבת לעבור שם נו
זה גם ככה במסלול שלי הביתה..
אנונימית
כפר קאסם זב בתוך הארץ, זה לא בשטחים זה בסדר. אם זה היה בשטחים זה מסוכן.
תוב הכי. אני הייתי נכנס לכפרים ערבים על מדים וגם נוסע לאוטובוסים שלהם על מדים ומסתובב בכפר קונה שווארמה היה סבבה לגמרי.
שתעשה מה שבא לה, אני אומר לה חוויה אישית שלי. אולי היא תמות אולי לא.
שואל השאלה:
זה לא מעודד^ -_-
אנונימית
יש ממה לחשוש כמובן
אבל תהי חזקה ויהיה בסדר .
פה איתך
שואל השאלה:
עדכון- בסוף לא נסעתי לשם
אנונימית
קצת כן
אני הייתי חוששת טיפה
כן
אנונימית