12 תשובות
את יכולה לשאול אנשים או להסתכל במראה ולהחליט בעצמך אם את יפה או לא
אנונימי
שואל השאלה:
^חלק אומרים לי שאני יפה ואני מרגישה שהם משקרים, וכשאני מסתכלת על עצמי במראה אני חושבת שאני נראת כמו קוף מהלך
^חלק אומרים לי שאני יפה ואני מרגישה שהם משקרים, וכשאני מסתכלת על עצמי במראה אני חושבת שאני נראת כמו קוף מהלך
אנונימית
את בטוח יפה, זה דבר אינדיבידואלי. כל אחד יפה בדרך שלו ולכל אחד יש מישהו שחושב שהוא נראה מדהים
ותכלס זה גם דבר של ביטחון עצמי, אם מראים ביטחון גבוה אף אחד לא יפקפק בך ובטח שלא ביופי שלך.
ותכלס זה גם דבר של ביטחון עצמי, אם מראים ביטחון גבוה אף אחד לא יפקפק בך ובטח שלא ביופי שלך.
אז את צריכה לא להקשיב לאנשים אחרים את צריכה להיות יפה כמו שאת רוצה ותזכרי שלא באמת חייב להיות תמיד הכי יפה
זה בסדר גם אני מרגיש ככה כמו שרשמת בתגובה, כל אחד רואה יופי בצורה שונה, כל אחד יפה בדרך שלו
שואל השאלה:
בנות שאני מכירה איתי בבית ספר (כמעט כולן) שולחים להן הודעות באינסטגרם ויש להן מלא ידידים ואני באמת מקנאה, זה נותן הרגשה שאם את לא יפה אז את אין לך ערך, ואני לא חושבת שאני יפה, בקושי התחילו איתו באניסטגרם, רק במציאות וגם זה פעמים מעטות שיצאתי סתומה כי לא ידעתי איך להגיב
בנות שאני מכירה איתי בבית ספר (כמעט כולן) שולחים להן הודעות באינסטגרם ויש להן מלא ידידים ואני באמת מקנאה, זה נותן הרגשה שאם את לא יפה אז את אין לך ערך, ואני לא חושבת שאני יפה, בקושי התחילו איתו באניסטגרם, רק במציאות וגם זה פעמים מעטות שיצאתי סתומה כי לא ידעתי איך להגיב
אנונימית
^דווקא אלה שלא הכי יפות הן תמיד אלה עם האופי הכי טוב ואני בטוח שגם את יפה
חושבים שיש לך מלא ידידים ושולחים לך הודעות זה טוב אבל בעצם כל מה שבן אדם צריך זה רק מישהו אחד שירצה להיות איתו
שואל השאלה:
אבל אין אפילו מישהו אחד שרוצה להיות איתי, זו הבעיה ):
אבל אין אפילו מישהו אחד שרוצה להיות איתי, זו הבעיה ):
אנונימית
זה תמיד קשה למצוא מישהו כזה את פשוט צריכה להמשיך לחפש ולא לוותר
אסור לך להיות בגישה של אף אחד לא רוצה אותי כי אני בטוח שאת בן אדם טוב ושיש הרבה אנשים שירצו להיות איתך
אל תחשבי על העניין הזה של לרצות אותך, את מהממת ומדהימה והשווי שלך לא תלוי במי רוצה אותך ומתי, אני בטוחה שמישהו רוצה אותך או ירצה אותך ואת תמצאי אותו. תתעסקי בחיים שלך בחוויות שלך במה שאת אוהבת לעשות ומה שיבוא יבוא בזמן שלו.
באותו הנושא: