3 תשובות
בגלל שהגוף רוצה להילחם בזיהום ולכן הגוף ייצר תאי דם לבנים בכמות גדולה יותר ואותם ניתן לזהות כאשר עושים בדיקת דם
שואל השאלה:
תודה רבה הצלת אותי
תודה רבה הצלת אותי
אנונימית
בבקשה:)
באותו הנושא: