7 תשובות
כן
את יכולה לסיים..
ואת יכולה לקדם דברים, אל תפחדי.
פשוט תגידי לו..
"אני מרגישה שזה לא מתקדם לשום מקום, ואני רוצה להמשיך משהו.."
ואת יכולה לקדם דברים, אל תפחדי.
פשוט תגידי לו..
"אני מרגישה שזה לא מתקדם לשום מקום, ואני רוצה להמשיך משהו.."
תסיימי יהיה לך מישהו טוב יותר
או שתקדמתי את הקשר, או שתפסיקי אותו, אבל תדברי איתו על זה אולי זה יעזור
לסיים את זה
הנשיקה זה עניין של זמן, זה לא אומר שאת צריכה להפרד ממנו
אני לא מתנשק בכללי אבל זה לא אומר שאני צריך להיפרד מחברה שלי אני והיא נפרדנו בגלל שהיא לא באמת אהבה אותי ולא בגלל שלא התנשקנו אז בקיצור את לא צריכה להפרד ממנו
אני לא מתנשק בכללי אבל זה לא אומר שאני צריך להיפרד מחברה שלי אני והיא נפרדנו בגלל שהיא לא באמת אהבה אותי ולא בגלל שלא התנשקנו אז בקיצור את לא צריכה להפרד ממנו
באותו הנושא: