9 תשובות
לא חושבת
היום כל דבר אפשר לבדוק באינטרנט
לא.
הדור כיום מודע להרבה דברים
אנונימית
מצד אחד כן מצד שני לא
ההפך, הדור היום חשוף להמון מקורות מידע שמזדמנים בקלות.
אנונימית
הדור שלנו מצוי בחשכה.
הדור שלנו מצוי בבורות.

למרות עידן הידע, האנשים הם בורים יותר מאי פעם. חולים יותר מאי פעם, למרות "הרפואה המתקדמת" יש כמות קטנה יחסית של מאסטרים שיש להם ידע ונמצאים בנקודת שליטה
ברור, חצי מהעולם כבר לא קורא ספרים, והתאווה לידע בדור הצעיר פחתה בהרבה. אני רואה את זה בבני הנוער סביבי
וגם כאילו חסרי ידע כללי ברמה מוגזמת, אני למשל די משוכנעת שאני אחת מתוך 5\7
בכלל לא
היום יש תוכנית לימודים מסודרת לכל ילד וגם אפשר ללמוד כל דבר שרוצים דרך האינטרנט
פעם לא...
אבל מי רוצה? יש להם טיקטוק ומה שהם רוצים, למה שהם ירצו לקרוא באינטרנט ובויקיפדיה? אין להם במה להתעניין בגלל שאין לרובן ידע כללי