39 תשובות
קים
קים ואלה
אלה נראלי לוקח
וואו תעדכני בסוף מה בחרתת
אלה נראלי לוקח
וואו תעדכני בסוף מה בחרתת
גל ואגם ממש יפה
אני קצת משוחדת אבל ליה.
אגם או גל
אלה
גל
אלה
אלינור
אנונימית
מזל טוב!
גל או ליה
ומזל טוב.
ומזל טוב.
שואל השאלה:
אני אעדכן מה בחרתי בנתיים תרשמוו את דעתכם!!
אני אעדכן מה בחרתי בנתיים תרשמוו את דעתכם!!
אנונימית
קים
שואל השאלה:
אני ממש מתלבטת בין קים לגל
אני ממש מתלבטת בין קים לגל
אנונימית
גל/אגם
וואו גל
דיאנה. או ליבי ואם לא אז אלה. קים וגל זה שם מכוער
ליהה
^נכון!!!
קים או גל או ליה
נמאס לי כבר משמות באות א' כולם מתחילים באות א' די גוונו
האלפים הנעלבים עשו לי מינוס
נמאס לי כבר משמות באות א' כולם מתחילים באות א' די גוונו
האלפים הנעלבים עשו לי מינוס
אנונימית
אלה
אגם
גם לי קוראים ככה
כל מי שקוראים לה אגם לרוב היא יפה
גם לי קוראים ככה
כל מי שקוראים לה אגם לרוב היא יפה
ליה זה נשמע כמו שם של פיה
קים
אנונימית
ליה/אלה
אלה או קים
קים אבל זה פחות יתאים בישראל נראה לי
אלה כדאי לדעתי
אלה כדאי לדעתי
קים
קים
אגם/גל
כנראה המשפחה שלך אוהבת מים
כנראה המשפחה שלך אוהבת מים
אגם
קים
קים
אמיליה^^
דיאנה זה שם פצצתי לא לגנוב לי אותו!
דיאנה זה שם פצצתי לא לגנוב לי אותו!
ליה!!!!! מושלם ברמות.!!!
קים ליה
שואל השאלה:
אוקיי השם שבסוף בחרתי הוא ליה:))
אוקיי השם שבסוף בחרתי הוא ליה:))
אנונימית
אגם
קים
קים
באותו הנושא: