9 תשובות
יש גם הרבה מתקנים שהם ביחד, רק הרכבת היא של שתיים
ErO
עדיף לוותר.. או שכל פעם תחליפו מושבים כדי שלא תהיה מישהי שכל הזמן לבד
תלכי העיקר שתהני אם את חושבת שזה לא יהיה לך נעים שמישהי תהיה לבד אל תלכי
תעשו תור תור כל פעם מישהי אחרת כי זה ממש לא נעים מניסיון
תלכי, תעשו תורות במי תשב לבד, זה לא חייב להיות פוגע או לא נעים כל עוד יש לכן מערכת יחסים טובה ושווה
שואל השאלה:
הכיסאות מעופפים? לא הייתי שם הרבה זמן אני בדרך כלל הולכת לסופרלנד
דווקא אני חושבת שאם תעשו כזה תורות זה יכול להיות נחמד
אם תקבעו מראש שבמתקנים האלה פעם חברה א תהייה עם ב ופעם ב תהייה עם ג ופעם א תהייה עם ג
ואז כולכן ביחד לרוב
אבל תקבעו מראש שלא יצא מצב לא נעים
שואל השאלה:
אני אסביר מה הבעיה
חברה א ואני בזמן האחרון בהרבה וויכוחים ובכל זאת מנסות להחזיר את מה שהיה וכל הזמן אני רוצה להיות עם חברה ב וגם היא
שואל השאלה:
לא משנה אני לא הולכת:(
יש לי קורונה