6 תשובות
זה מהמם, לא הגזמת בכלל.
המון בהצלחה!
שואל השאלה:
תודה אה ואני הולכת לעשות הליכה שעתייפ
אנונימית
כל הכבוד
קצת מידי
אבל כל הכבוד
קצת מדי,
נראלי שזה ספאם. אם לא אז תוסיפי עוד יוגורט או משהו זה ממש טיפה
לא הגזמת