3 תשובות
לפי מה שאומרים זה לא אפשרי
יש כאלה שאומרים שכן אבל אומרים שזה לא נכון
כי בחיטוב אתה מוריד משקל ובמסה אתה עולה

יש כאלה שאומרים שצריך להיות במאזן קלורי שלילי ולאכול 2 גרם חלבון ולכל קילו גוף שלך, לעשות אימוני כוח
אבל נשמע לי מוזר שזה אפשרי
שואל השאלה:
ונגיד בכל יום צריך לצרוך כמות חלבון פי שניים ממשקל הגוף?
אפשר לעשות מסה נקיה כלומר להיות במאזן קלורי חיובי של 100-300 קלוריות