51 תשובות
מה
למה שתחשבי את זה
אין קשר בין זה לזה..
מה
מה הקשר
ברה... רציני?
שואל השאלה:
מישהי כתבה על זה משהו באחת התגובות
אנונימית
חיימי את יפה ואת לא צריכה להקשיב לאנשים שאומרים דברים כאלה
אם לא מטרידים אותך זה אומר שאת גרה במקום נורמאלי
לא הבנתי את רוצה שיטרידו אותך ברחוב?
לא מה קשור זה לא קשור בשיט
ולאנונימי שאמר ש"בדרך כלל מי שמנסה להראות את עצמה נדפקת"
אתה כל כך טועה
רובם או שהם צופרים או שהם שורקים מהאוטו שלהם
אף אחת לא מנסה להראות את עצמה
אז מה מי שמטרידים אותה זה אומר שהיא חשופה? לא ממש ממש לא
כביכול ה" מטומטם" שמטריד אמור לראות במי שהוא בא להטריד כ יפה ואם לא רואים מישהי בתור יפה אין טעם להטריד אותה
אנונימי
חד משמעית כן
אנונימי
את לא צריכה אף גבר דוחה שמטריד כדי להגיד לך שאת יפה.
אני מניחה שזה אומר שאת מסתובבת ברחוב ליד אנשים נורמלים
וואו ממש לא את צריכה להגיד תודה שלא מטרידים אותך קודם כל ולהוציא את המחשבית האלה של "לא יפה" מהראש שלך כי אם את תחשבי ככה גם אחרים יחשבו ככה אבל אם תחשבי שאת יפה אחרים יבינו איזה ים את (:
זה אומר שיש לך מזל.
יכולים להטריד גם סבתא מבוגרת,ילדה קטנה ובעלי צרכים מיוחדים...זה לא קשור לכמה את מושכת ובחיים אל תשווי את השניים.
אנונימית
לא, זה אומר שאין פסיכופתים בסביבתך
לא הם לא מהסיבה הפשוטה שזה לא עושה להם את זה מישהי שלא יפה
אנונימי
אם הטרדות היו לפי יופי, אז רק אנשים שמותאמים לאידיאל היופי היו מוטרדים. אבל לא רק.
הטרדה זה לא משהו שקשור למי שחווה את זה, זה יכול לקרות לכולם. זו בעיה אצל מי שמטריד.
אני לא יודעת איך להגיב למה שרשמת.
מה קשור?
את לא נורמאלית באמת
לא אחותי,ממש לא!!
לא.. זה אומר שיש לך ביטחון עצמי גבוה ומטרידנים פשוט לא יעיזו לגשת אלייך
עצוב שהגענו למצב שבנות חושבות שהן צריכות להיות יפות מספיק בשביל להטריד אותן..
אנונימית
אני לא יכולה להסיק מכך שלא מטרידים אותך - את לא יפה. גם אותי לא הטרידו ואמרו לי שאני יפה (בן אחד מתחיל איתי רק כל חודשיים) אבל אני אראה מחקר דקה ואכתוב לך.
לא
מטרידים גם מכוערות/שמנות שלא תאמיני בכלל שמישהו רוצה אותן כאילו...
ותגידי תודה המטרידנים ממש דוחים וקריפים וערבים
אנונימית
אין בין הדברים שום קשר. אם לא היו מתחילים איתך, אז מילא. אבל להטריד? לא, זה קשור רק בסביבת המגורים, הזהירות והרושם שאת יוצרת.
את רצינית? את רוצה שיטרידו אותך
אם לא "מטרידים" אותך ברחוב, את צריכה להגיד תודה לאלוהים
או שכן או שאת משדרת יותר מדי ביטחון או שאת מסתובבת במקומות טובים שאין שם הרבה ערסים
אנונימי
לא הבנתי את רוצה שיטרידו אותך?
^^לא רק ערסים מטרידים
^לרוב כן זה או ערסים או שיכורים רוסים
אנונימי
לא אלוהים צריך להגיד תודה שלא מטרידים אותך
M|O
^^ממש לא
אגב ערסים בדרך כלל מכבדים בחורות
אנונימית
מה את רוצה מה הקשר
לא.
אין קשר בין השניים.
זה תלוי באיזור שאת נמצאת בו.
כשאני הולכת לעשות לק ועוברת בדרך ברחוב מסויים לרוב מצפצפים לי או מטרידים אותי ואותו דבר כשאני עוברת ליד פועלי בניין, לפעמים גם באוטובוס יש בן אדם מבוגר שבוהה או משהו כזה
זה לא קשור ליופי בכלל, כל רגליים עם מכנס קצר מחרמנות נהגי משאית
לא לא לא ממש לאא את יפה כמו שאת את מדהימה ומושלמת ותאמיני לי שאת לא רוצה שיטרידו אותך ברחוב
סליחה שאני יוצאת עלייך ככה אבל ברצינות, את באמת שואלת? מה יקרה לדעתך אם חס וחלילה יטרידו אותך מינית? את חושבת שתשמחי מזה? שתגידי לעצמך "איזה כיף עכשיו אני יודעת שאני יפה"? אז ממש לא, את תצאי מהחוויה עם טראומות, וזה בכלל לא קשור ליופי שלך.
אנונימית
^^^^^^^אנונימית
את זה תגידי לאחותי שלא יכולה ללכת מטר בלי שאיזה ערס יצפור לה
אנונימי
אחי
הטרדות מיניות לא על פי יופי ולא על פי לבוש מה זה השטויות האלה
ממש לא, אני בת 12 ובגלל שאני גבוהה וחושבים שאני קצת יותר גדולה מהגיל שלי אז צופרים לי ברחוב ועוד דברים דוחים, את לא צריכה מישהו מגעיל שיעיר לך בשביל שתדעי שאת יפה
זה אומר שאת ברת מזל. תודי לה'(או למה שאת לא מאמינה) שאת לא הוטרדת.
לא וזה ממש עצוב שאת חושבת ככה
איזה עולם מסריח
חד משמעית
או מכוערת או סנובית
בדרך כלל זה גם וגם
אנונימי
אני חושב שזה תלוי באך את מתלבשת סקסיסתי או לא
לאן הגענו...
לא זה משהו שונה ולא דבר טוב