8 תשובות
הפוך תני לי רק להיות בבית ולא לצאת החוצה לאנשים.
מזדהה ככה לגבי החדר שלי, כדאי שתנסי לשנות את זה שיהיה לך יותר כיף בבית.
האמת שכן לפעמים אני סתם עושה סיבובים בחוץ כדי לא להיות בבית
להתחיל להפוך את זה למקום שאת כן אוהבת להיות בו, אני אישית גם שנאתי להיות בבית פעם ופשוט שיפצתי תחדר ושמתי לעצמי דברים שאני אוהבת ומאז זה הפך למקום שנוח לי בו ושכיף לי בו.
שואל השאלה:
פשוט הכל שם מבולגן וכולם רבים, אין אווירה טובה בקיצור
פשוט הכל שם מבולגן וכולם רבים, אין אווירה טובה בקיצור
אנונימית
מזדהה בערך
תנסי אולי לעצב את החדר שלך בצורה שאת אוהבת
להוסיף כמה דברים,לשנות צבע וכו'
להוסיף כמה דברים,לשנות צבע וכו'
מזדהה
באותו הנושא: