התחברות
הרשמה
הקורנפלקס עוגי של תלמה(בצורת עוגיות שוקולד צ'יפס קטנות) טעים ממש? או שלא הכי טעים?
4 ביולי 2022, 16:06
עוגיות
אוכל
דעות גולשים
המלצות גולשים
מסעדות
2 תשובות
האריזה יפה
המרקם טוב
העוגיות גדולות
6/10 במדד שלנו
M
Mr Weed
כריות וניל שולט אבל זה אחלה
ש
שאבלונדה
באותו הנושא:
ניסיתם את הקורנפלקס תלמה עוגי הזה שנראה כמו עוגיות קטנות,הוא טעים?
הקורנפלקס עוגי שזה כמו בצורה של עוגיות קטנות,הוא טעים ממש?או לא משהו לדעתכם?
הקורנפלקס עוגי טעים לדעתכם? כזה שבצורת עוגיות שוקולד ציפס
הקורנפלקס עוגי שזה בצורת עוגיות,טעים לדעתכם?ויש לזה באמת טעם של עוגיות?
יצא לכם לאכול את הקורנפלקס עוגי של תלמה(זה כמו עוגיות קטנות) הוא טעים ?או לא טעים ולוותר?
הקורנפלקס הזה עוגי בצורת עוגיות קטנות,הוא ממש טעים? או לא משהו? אתם ממליצים?
עדיין מוכרים את הקורנפלקס עוגי?
הקורנפלקס עוגי של תלמה שנראה כמו עוגיות שוקוצ'יפס קטנות?הוא טעים ממש?או לא משהו?
קורנפלקס תלמה של אלופים זה טבעוני?
מותר לאכול קורנפלקס? תלמה
הקורנפלקס הצהוב של תלמה משמין?