8 תשובות
עדיף לא להיות שם מאשר להיות ולהרגיש לא רצוי
אז הם לא חברים שלך או שלא אמרת שאת רוצה
לגבי הסטורים אל תיכנסי לאינסטגרם
הם עושים לך טובה שהם מסננים אותך
הם לא חברים, עדיף לך להתרחק מהם
אני יודעת שזה כואב אבל הדבר הכי טוב לך לעכשיו זה לצאת מהאינסטגרם ולהתעסק בדברים אחרים, להמשיך לראות תמונות של זה רק יכאיב לך יותר, אל תבזבזי זמן על זה, זה יעשה לך רק רע
רעילים תתרחקי מהם תבדקי אם יש עוד מישהו/מישהי שלא הוזמנו ותדברי איתו/איתה על זה
לא יודעת אם זה בן או בת אבל ילדים דוחים!!!
למרות שעכשיו זה מרגיש חרא ברמות בסוף הכול עובר והם יהייו מתים שתזמינ.י אותם לדברים שלך. הזמן עושה את שלו גם אם זה לא נראה ככה תאמינ.י לי מניסיון❤
שואל השאלה:
רק עכשיו אחד ענה והוא פשוט אמר מה את רוצה וניתק תענוג
אנונימית
עזבי אותם, הם מפגרים אחד אחד