3 תשובות
תלוי במשקל ובגובה שלך, זה לא רע
i'
בן כמה אתה?
אני בן 14 ואני עושה 10 חזרות במשקולות של 6 אז זה די טוב
אבל בכללי זה לא טוב לעשות 23 חזרות עדיף שתעלה את המשקל ותעשה פחות חזרות
אנונימי
זה מעט.
אני מניחה אבל שאתה מתחיל, אז זה אחלה. תמשיך ככה ותעשה בהדרגה, אל תעמיס על עצמך.
אתה יכול גם להוסיף 2-3 ולעשות פחות חזרות, 23 זה הרבה יחסית.
אתה מגיע לכשל? כלומר, האם בסוף ה23 חזרות אתה לא יכול לעשות יותר? אם כן, יופי, תמשיך ככה ולאט לאט תעלה משקל. אם לא, ואתה יכול להמשיך גם ל24, תעלה משקל.
אנונימית