5 תשובות
תחפשי את הטוב בכל דבר
תעבדי על עצמך
זה תהליך
אם את רוצה עזרה אז בכיף
אבל זה באמת עבודה שלך עם עצמך
זה תהליך
אם את רוצה עזרה אז בכיף
אבל זה באמת עבודה שלך עם עצמך
אני חושבת שרק את חושבת ככה שהרבה אנשים חושבים שאת יפה ומוצלחת ואת מורידה מערכך אז פשוט אל. תזכרי שאת שווה ואני בטוחה שאם היית רואה את זה אז גם אחרים היו רואים את זה
חשבת אולי שאת/ה בדיכאון?...
סתכלי חיובי.זאת הגישה לחיים האלו בכל מצב שהוא.תעריכי את עצמך,תחייכי קצת ותפתחי יותר ביטחון
באותו הנושא: