8 תשובות
כמה זה "הרבה מים" בהתחלה?
שואל השאלה:
אממ 6 כוסות אני מניח?
לא נראה ממש מסודר.
חוץ מזה, למה שתאכל קינואה/כוסמת ישר על הבוקר? אתה תעזוב את התפריט הזה מאוד מהר
עזוב את זה שכוסמת זה המאכל הכי מסריח שקיים ומסכנים המשפחה שלך שיתעוררו לריח כזה..

בוקר:
חביתה/ביצה קשה, קוטג'/טונה במים וסלט. אתה יכול להוסיף גם לחם אם אתה רוצה פחמימה.

10:
כריך עם טחינה

ביניים:
פירות או מעדן/יוגורט פרו או חטיף אנרגיה/חלבון או שייק.

צהריים:
מנת חלבון, פחמימה וירק(פחות מבינה במה צריך ומה הכמות בשביל מסה)

בייניים:
שוב- פירות או מעדן/יוגורט פרו או חטיף אנרגיה/חלבון או שייק.

ערב:
שקשוקה
חביתה/ביצה+ גבינה/טונה+ סלט
טוסט עם טונה וגבינה צהובה+ ירקות
טוסט פסטרמה/נקניק
פיצת חלבון(יש מיליון מתכונים לזה)
ולא מומלץ לשתות כמות גדולה של מים בפעם אחת.
אתה תצטרך לשרותים בדיוק חצי שעה ככה כמה פעמים...

תדאג לשתות מים במהלך היום בין האחרוחות ובזמן הארוחה
שואל השאלה:
אני טבעוני וואלה המשפחה לא התלוננה אף פעם על הריח אבל על ריח של טונה הם דווקא כן התלוננו
חחח וואלה? משפחה מוזרה קצת אם אין להם בעיה עם הריח הזה
אוקיי, אז תוסיף עוד חלבון מן הצומח אם אתה רוצה לעלות במסה.
פטריות, טופו, יובה, סייטן, אפונה, שעועית, קשיו, גרגירי חומוס, צ'יה
שואל השאלה:
וואי תודה
והתפריט פחות או יותר בסדר?
בכיף:)
ושוב, הוא לא נראה הכי מסודר
לאכול ארוחת ערב בחמש נשמע לי קיצוני, אין מצב שעד השינה לא תיפול לשטויות.
וגם הקטע שכל שעה עגולה כתוב משהו קטן ועוד משהו קטן זה מתכון לנפילות...
ואני חייבת לפתוח את הבוקר בעוגיה וכוס תה עם כפית סוכר, אבל אם בכיף שלך לאכול כוסמת בשש בבוקר אז מי אני שאעצור אותך?