התחברות הרשמה

אנוכי מצידי להמשיך עם מישהוא שאני לא אוהבת כי אני מפחדת להיות לבד?

5 באוגוסט 2022, 18:11
בדידותלבדמצב רוחהתאהבות    
4 תשובות
לא
ר
רגועה להחריד
בזוגיות? כן
א
אנונימי/ת:
שואל השאלה:
כע
אנונימית
יהיה לך רע ואת תפגעי בו....כי אף אחד לא רוצה שיהיו איתו מתוך אינטרס
L
Like 8
באותו הנושא:
כמה אנוכי מצידי עם לחברה שלי יש ריח מזעזע מהפה ואני רוצה להפרד ממנה בגלל זה?
אני לא כזה מאמינה באלוהים אבל מתפללת אליו בזמנים קשים שיעשו משהו זה אנוכי מצידי?
זה אנוכי מצידי? (פירוט למטה)
זה מגעיל ואנוכי מצידי לעשות מועד ב לציון 82?(טכם)
זה אנוכי מצידי?
להמשיך להתעלם ממנו או שזה ילדותי מצידי?
זה אנוכי מצידי?
זה אנוכי מצידי לבכות על זה?
זה אנוכי ממש מצידי וזה ממש כואב לי
האם זה אנוכי מצידי ?
זה אנוכי מצידי?