12 תשובות
עיר תוססת, עם הרבה מקומות בילוי
בגלל כל הדברים שיש שםם
אנונימית
כי יש שם סנטר וכיף ללכת שם לאיבוד
עיר חביבה
המחיר של לגור שם לא נראלי שווה את זה
זה בגלל שאנשים אוהבים להסתובב בעיר ולהיות סנובים.
^ מה הקשר בין לגור בתל אביב לבין להיות סנוב מה
יש שם חיים
אנונימית
זה בדרך כלל מה שקורה אחרי זמן מה בתל אביב
כי זה סמל סטטוס כמו מותג
זה נחשב יותר מגניב להגיד "אני גר בתל אביב" מאשר להגיד "אני גר בבאר שבע"
אני באמת לא מבינה למה לגור בתל אביב יש לי בית קרקע גדול חדירה שלושה חדרים בתל אביב ברחוב מסריח עולה יותר מהבית זה ממש מוגזם לדעתי
אבל יש אנשים שאוהבים את המקום אז רוצים לגור בו
אני אוהבת יותר מקומות שקטים הגיד אני גרה בישוב ואני ממש אוהבת את זה