8 תשובות
תגידי לו שייהנה ויחזור עם חוויות כיפיות מהטיול, תראי לו שאת בסדר ואת מיישמת את מה שהוא אמר לך במפגשים שלך איתו
חמודה שלי עברה לחול לתמיד תגידי תודה שהוא חוזר
שואל השאלה:
ברורר שאני שמחה בשבילו ושייהנה!
אבל מה אני אעשה?
חח אוי^
אנונימית
אולי את יכולה ליישם את מה שהוא אמר לך במפגשים הקודמים שלך איתו ולחשוב על הדברים החיוביים שהוא אמר לך ואיך אפשר להתמודד עם זה בזמן שהוא בחופשה
שואל השאלה:
מה הקשר אובססיבית?
יאו ואנשים מה עובר עליכם?? מישהו פה אי פעם היה אצל פסיכולוג(חוץ מזאת ששלה טסה ולא חזרה).
אנונימית
התראפיסטית שלי טסה לחודש וחזרה לפני שבוע
אני בסדר אז היה בסדר
אם באלך את יכולה לכתוב לי כשאת צריכה :)
שואל השאלה:
מה זה תראפיסטית?
אנונימית
פשוט כמו פסיכולוג כזה