15 תשובות
אם הוא רוצה
תשאלי את הפסיכולוג שלך
לפי מה שהבנתי הרוב הולכים
אם הם רוצים ומרגישים שהם צריכים
לא כי הוא מדבר עם עצמו בראש איך זה וזה ואם הוא פסיכולוג למה הוא צריך פסיכולוג
תראה הוא לא סתם עשה על זה תואר..
כן הרבה פעמים
ברור. פסיכולוג חייב לקבל הדרכה אני חושבת שלעיתים קרובות מאוד אפילו פעם בשבוע. זה לא חוקי פסיכולוג בלי הדרכה
ברו כן
הוא גם עובר דברים
שואל השאלה:
יש הזה משהו שכן אותו אדם למד וכו...
אבל עדיין לפעמים הוא רוצה לשתף עם עוד בן אדם לא ?
אנונימית
א מהאתם עושים מינוס עולה אמרתי מה שידעתי
^אנשים עושים מינוס אם הם לא מסכימים עם הדעה שלך
זה למה יש מינוסים
אם הוא צריך אז כן
אוקיי אבל זה מעליב