8 תשובות
אין כזה הבדל אל תדאגי
שניהן לחוצות. חכי שתגיעי לתיכון. תהני בנתיים
אותו דבר רק יותר משמעותי
באותה רמת לחץ, ואל תקשיבי לאלו שאומרים שתחכי לתיכון וכאלה.
התיכון לא כזה גרוע כמו שמציגים אותו.
בתור אחד שהיה לומד לבגרות ממש יום אחד אפילו פחות ומוציא ציונים נדירים ועוד בתקופה ממש גרועה בחיים שלי.
התיכון לא כזה גרוע כמו שמציגים אותו.
בתור אחד שהיה לומד לבגרות ממש יום אחד אפילו פחות ומוציא ציונים נדירים ועוד בתקופה ממש גרועה בחיים שלי.
כיתה ט זה כלום
מקווה שלא עולה לט גם
באותו הנושא: